reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktória Koósová

Viktória Koósová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovakia. 23. pro shower singer. moments collector. star gazer. patronus expector. sincerity seeker. linguistics lover. Zoznam autorových rubrík:  Výlevy dušePolička s knihamiVýkriky z tmy

reklama

Výkriky z tmy

Také veci sa skrátka stanú

Viktória Koósová

Také veci sa skrátka stanú

Piatok večer a smutné náhody. Smutné nálady zo smutného sedenia nad knihami. A ja ti píšem, lebo on povedal, že mi budeš rozumieť, a že ma vypočuješ a že tu skrátka budeš. Vraj.

  • 6. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 2
Minister Čaplovič si z nás snáď robí srandu. Opäť.

Viktória Koósová

Minister Čaplovič si z nás snáď robí srandu. Opäť.

Chvalabohu, že maturujem už teraz. Asi jeden z mála dôvodov, prečo som šťastná, že som staršia ako moji kolegovia z gymnázia. Ako jedna z mnohých, aj ja som kedysi zložila štátnu skúšku z cudzieho jazyka, ktorá je dokonca úrovňovo vyššie, ako naša drahá skúška dospelosti.

  • 1. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 230x
  • 4
Aké to je, cítiť sa ako doma?

Viktória Koósová

Aké to je, cítiť sa ako doma?

Poviete si, ľahká otázka. To predsa pozná každý. Tak to skúste opísať. Zrazu si to vyžaduje oveľa väčšiu pozornosť a zložitejšiu odpoveď.

  • 11. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 553x
  • 0
Za lepšie školstvo, za lepšiu budúcnosť

Viktória Koósová

Za lepšie školstvo, za lepšiu budúcnosť

Tak znie naše heslo. My, študenti stredných škôl mesta Spišská Nová Ves, sme sa rozhodli zajtrajší deň čiastočne "zasvätiť" upútaniu pozornosti na zlú kvalitu vyučovacieho procesu. Ako, a či sa nám to podarí, je otázne. Mnohí urobili všetko, čo bolo v ich silách, teraz už ostáva len veriť.

  • 17. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 1
Keby

Viktória Koósová

Keby

Na vrchných policiach a prachom posypaných skriniach sa k sebe túlili žlté dule, ktoré prevoňali celú podkrovnú izbu. Opierali sa o ne oranžové lúče zapadajúceho slnka, prenikajúce cez veľké, trojuholníkové okná.

  • 5. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 526x
  • 0
reklama
Ako Vám teraz voňajú dlane?

Viktória Koósová

Ako Vám teraz voňajú dlane?

Ovoňajte si dlane. Čo cítite? Váš krém na ruky či zvyšky raňajok? Možno by ste mi niektorí odpovedali, že nič. Jednoducho sa Vám potia ruky, alebo sú príjemne teplé, či naopak studené ako ľad. Verte mi, že o chvíľu pocítite niečo viac.

  • 8. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 432x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu