reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktória Koósová

Viktória Koósová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovakia. 23. pro shower singer. moments collector. star gazer. patronus expector. sincerity seeker. linguistics lover. Zoznam autorových rubrík:  Výlevy dušePolička s knihamiVýkriky z tmy

reklama

Výlevy duše

Veľká noc po našom

Viktória Koósová

Veľká noc po našom

Už v januári nám obchodné reťazce svojou ponukou avizujú, že čochvíľa je tu Veľká noc. Na pultoch nájdeme čokoládové vajíčka, zajace, prútené košíky, korbáče, ale aj farby na maľovanie kraslíc.

  • 1. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 759x
  • 8
Humans of New York a ľudia nielen z Ameriky

Viktória Koósová

Humans of New York a ľudia nielen z Ameriky

Jednoducho si myslíme, že nemáme čo ponúknuť. Že sme šedý priemer a nerobíme nič, čo by bolo nezvyčajné. Ako keby sme boli robotmi.

  • 29. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 0
Náhody

Viktória Koósová

Náhody

Síce nie som veľkým fanúšikom teórie, ktorá by potvrdzovala existenciu náhod... Neplánované veci, také, ktoré neočakávame, milé „náhodné“ prekvapenia dokážu celkom spríjemniť deň.

  • 27. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 489x
  • 0
Nedeľa

Viktória Koósová

Nedeľa

Úplne skvelé nedeľné ráno, keď sa zobudíte na telefonát od akejsi telefonickej spoločnosti, vďaka ktorej ste výhercom úplne úžasného matracu, ak ste ochotní nájsť dva manželské páry, pozvete ich do svojej domácnosti a práve vo vašej obývačke sa uskutoční super-duper prezentácia, počas ktorej naivných dôchodcov nahovoria na kúpu všeličoho možného, lebo je to sakra zdravé a výhodné.

  • 20. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 526x
  • 0
Predbieham zimu.

Viktória Koósová

Predbieham zimu.

S tým, ako prišla teta jeseň, prišlo aj obrovské šťastie, a práve o to by som sa chcela s Vami podeliť. Viem, že je ešte skoro, ale... :)

  • 28. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
reklama
Korenie života

Viktória Koósová

Korenie života

Tento rok bol náročný. Sústredila som sa na svoju školskú kariéru, piatkové večery som trávila so zažatou lampou nad fyzikou a sobotné poobedia učiac sa na štátnice. Nemám sa prečo sťažovať, bola to moja voľba - chcela som niečo dokázať, svojpomocne, bez toho, aby som mala medzi vyššie postavenými konexie, či istý úspech zaplatený tučnou obálkou. Aj napriek tomu, že som si odoprela veľmi veľa voľného času, teraz som so sebou nadmieru spokojná a už o týždeň sa môžem vrhnúť na plné užívanie si letných prázdnin.

  • 14. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 443x
  • 0
Ako bolí chodiť po Zemi

Viktória Koósová

Ako bolí chodiť po Zemi

Mala som pocit, akoby som sa ocitla v Andersenovej rozprávke. Presne tak ako malej morskej víle, sa mi do chodidiel zabodávali tisícky a tisícky tých najostrejších ihiel. Bolesť prechádzala z nôh do celého tela a nakoniec sa sústredila pri srdci. Hoci ihly neboli skutočné, dokázala som si predstaviť odraz slnka na kovovom ostrí, ako mi vráža do očí. Chcela som sa hrotom vyhnúť – no chodiť po zemi ma tak bolí!

  • 10. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 368x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu